Sesje i larpy


Uwaga – sesje i larpy prezentujemy tutaj w kolejności alfabetycznej, według tytułów.

Harmonogram

Uwaga! Drodzy MG – sesje będzie można zgłaszać także na samym konwencie. Można je też zgłaszać nadal – formularz jest tutaj.

Opisy sesji

George O’Malley się przeprowadza

Prowadzący: Rafał Pośnik

System: Tales of the Loop

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 15:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: SF

#(Nie)DlaDzieci #TalesoftheLoop #Technomagia #Przeprowadzka #Przyjaźńażpogrób

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis:

Twój przyjaciel się przeprowadza. Wiadomość o tym dogoniła Cię nagle, na szlaku wakacyjnych przygód. Okazało się, że to właśnie Ciebie wraz z kilkorgiem innych dzieci – „bohaterów” – wyznaczył na straż w noc czuwania. Jutro go już tu nie będzie. Stary obrzęd jego ludu, zwany Nocowanką, jest niezrozumiały dla innych, szczególnie dla dorosłych. George był wiernym kompanem i wspaniałym przyjacielem, dlatego stoisz teraz tutaj, pod tym dziwacznym domem, w którym spędził dzieciństwo. Jesteś gotowy wypełnić jego ostatnią wolę i po raz ostatni oddać mu cześć.

Ciekawe, czy inni mają ten sam zamiar?..

 

Impulse Drive – „Granica”

Prowadzący: Jurek „Cheshire” Rozwadowski

System: Impulse Drive

Czas trwania: 6 h

DZIEŃ I GODZINA: Piątek 18:00

Liczba graczy: 3-6

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: SF

#SpaceOpera #Nanotech #AI #kosmicznawojna

Ograniczenia wiekowe: 17+

Opis:

Napięcia pomiędzy Gwiezdnym Królestwem Arathroxu i Federalnym Imperium Yth wzrastają stale.
Arathrox, niegdyś cywilizacja biologiczna wyginęła w wyniku degradacji genetycznej ich klonów. Pozostawili po sobie swoje „”dzieci”” – nanomaszyny AI, formujące się w grupy stanowiące ciało i mózg indywidualnych jednostek, wychowanych w kulturze i tradycjach poprzednich Arathroxian. Kontynuują tradycje naukowe i eksploracyjne swoich „”rodziców””, stanowiąc główną siłę naukową w galaktyce, i jednocześnie najstarszą z aktualnie istniejących cywilizacji. Wybierani jako rozjemcy, negocjatorzy i gwaranci umów pokojowych i międzygwiezdnych traktatów cieszą się sympatią i zaufaniem galaktyki.
Ale nie Imperium Yth. Ythianie, biologiczna rasa fanatycznych religijnych biopurystów, uważających każdą formę cybernetycznego a nawet odrobinę zcybernetyzowanego (np. wzmocnionego wszczepami lub nawet cyberprotezami) życia za abominację która nie ma prawa istnieć i powinna być wymazana z galaktyki. Podczas ich świętej krucjaty wiele cywilizacji ucierpiało potworne szkody, zawsze jednak pozostałe państwa galaktyki na czele z flotą Arathrox powstrzymywała całkowitą anihilację. Ale pogłoski głoszą o nowej sile i taktyce Ythian. Podobno Krzyżowcy budzą się ze snu po dwóch wiekach. Przez dwa wieki Wielkie Krucjaty nie wyruszały poza przestrzeń Yth, odbudowując siły i pracując nad sposobem pokonania najstarszego z królestw. Jaką sekretną broń opracowali żeby zapewnić sobie dominację nad galaktyką? Czy pogłoski o narastającej rebelii wewnątrz Yth są prawdą?

To wasze zadanie. Arathroxianie wynajęli was na zwiad. Macie zinfiltrować przestrzeń Yth, wybadać pogłoski i spróbować skontaktować się z rebeliantami. Macie zrobić co będzie trzeba żeby zapewić przetrwanie reszcie galaktyki. Wzięliście pożyczkę na wasz ostatni statek, więc zaliczkę z misji musicie oddać komornikowi. Ale jeśli ją wykonacie, będzie was stać na kolejne trzy. Pokusa tak bogatej wypłaty skusiła was więc do podjęcia misji.

Harry Potter RPG

Prowadzący: Darwin

System: Fate Accelerated / Harry Potter

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 15:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#fate #harrypotter #teendrama

Ograniczenia wiekowe: brak

Opis:

Sesja z okazji 20-lecia publikacji książki „Harry Potter i Kamień Filozoficzny”.

Gramy nastoletnimi czarodziejami, zmagającymi się z problemami dorastania, nieprzyjaznymi nauczycielami, magicznymi stworami i mrocznymi magami.

System: Fate Accelerated – prosty i przyjazny dla początkujących.

 

Kiedy Johnny wrócił do domu

Prowadzący: Jacek „Cooperator Veritatis” Radzymiński

System: The End of the World

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Niedziela 11:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Horror

#strangerthings

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis:

Młodsze rodzeństwo to same kłopoty. Nie dość, że podbiera kieszonkowe, skarży się rodzicom i robi obciach przy znajomych, to jeszcze może otwierać wrota do innych wymiarów. Lata 80. w USA w estetyce horrorów klasy B.

 

Mgły Lyonesse

Prowadzący: Klejnot Nilu

System: Wolsung

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Piątek 18:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Nie

Konwencja/typ: steampunk

Ograniczenia wiekowe: 16+

Wymagana znajomość systemu.

Opis:

Prawdopodobnie typowa przygoda w świecie magii i pary – ale nie możemy tego wiedzieć na pewno, bo nie dostaliśmy opisu. Z tytułu wnosimy, że będzie miała coś wspólnego z pseudolondyńskimi klimatami 😉

 

 

Mroczne ziemie: Czas Próby

Prowadzący: X-ray Jay

System: WFRP 2 edycja

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 19:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Dark Fantasy Horror

#darkestdungeon #groza #konsekwencje #akcja #sandbox

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis:

„Burza chaosu ustała. Imperium dźwiga się po ciężkiej wojnie. Książę-Elektor Ostlandu zarządził wyprawę na spustoszone tereny, z których od dawna nie napływały żadne wieści. Pech chciał, że tajemnicza, mroczna siła rozpostarła swą domenę nad nimi.

Wszędzie czyhają nieznane niebezpieczeństwa, które wyzwolą w was najgorsze instynkty. Wasze motywacje mogą być tarczą, lub ciężarem. Wasze nawyki – bronią lub pułapką. Każda decyzja może być istotna, każdy błąd będzie bolesny. Czy jesteś dość zdeterminowany, by ryzykować życie dla szansy na chwałę i bogactwo? Czy poświęcisz wszystko, aby stawić czoła wyzwaniom na mrocznych ziemiach?”

 

Na tropie bestii

Prowadzący: Weronika „Mau” Rędziniak

System: Dungeon World

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 20:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#heroic #humor #wybuchy #potwory #łowy #grubyzwierz

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis:

Ha! Usiec bestię potrafi każdy. Nieważne, czy pełza, biega czy lata, każda krwawi – więc da się ją zabić. Wiecie, co jest trudniejsze? Złapać bestię żywcem i zmusić do posłuszeństwa, żeby podążyła za Wami z powrotem do miasta. Bo właśnie to jest Waszym zadaniem.

Sesja w konwencji heroic fantasy w systemie Dungeon World. Gramy przygodowo, humorystycznie i z dużą ilością inwencji własnej: w programie zmyślone stworzenia, rzeki dymiącego kwasu, zapomniane majestatyczne ruiny i barbarzyńscy wrogowie. I wybuchy. Zawsze powinny być wybuchy.

Zapraszam początkujących!

 

Nagła sprawa, Mr. Nowell

Prowadzący: Rafał Pośnik

System: Tunele & Trolle

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Niedziela 13:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#(Nie)Dladzieci #Magia #MagowieiBohaterowie #Tunele&Trolle #TrochęinneD&D #Przygoda

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis:

Cóż, byliście kiedyś w wieży Maga? To na pewno wieża i na pewno właścicielem jest Mag. Byliście kiedyś zamknięci w takim skarbcu dziwów i cudowności oraz bardzo niebezpiecznych rzeczy?

Biedny pan Nowell, służący Mistrza Magii, ma pod opieką grupkę gości – Was, moi drodzy. Jego pan musiał udać się na spotkanie. Sprawy gentlemanów. Nie dotyczą służby, jak mawia ojciec pana Nowella, również służący.

Niestety Mag zamknął dom na cztery spusty. A coś trzeba zrobić z gośćmi, którzy niedługo zaczną się niepokoić… Chodzić, o zgrozo, po całym mieszkaniu. Dotykać rzeczy chlebodawcy. Panie Nowell, każdemu się spieszy, każdy uważa, że jego sprawa jest niecierpiąca zwłoki, a Mistrz wybył. Oj, to będzie kolejny długi dzień służby, a bohaterowie nie należą do najspokojniejszej grupy ludzi…

 

Najdłuższa noc życia

Prowadzący: Jacek „Cooperator Veritatis” Radzymiński

System: Little Fears

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Piątek 18:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Horror

Ograniczenia wiekowe: Brak ograniczeń

Opis:

Sesja w Little Fears, systemie, gdzie dziecięcy bohaterowie (6-12 lat) walczą z potworami wychodzącymi z szafy. Pokoje bohaterów zostały przeniesione do dziwnego, wielkiego domu, gdzie panuje wieczne Boże Narodzenie. Czy można wyobrazić sobie coś lepszego niż ciągła dostawa prezentów pod choinką?

Numenera – Przebudzenie

Prowadzący: MJ

System: Numenera

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 23:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Science Fantasy

#lochy #bohaterowie #dalekaprzyszłość #zapomnianatechnologia

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis:

„Całe pomieszczenie wypełniał rząd starożytnych urządzeń. Przeszklone kapsuły wypełnione ciemnozielonym płynem, podłączone do nich rury i zawieszone w powietrzu, niczym na niewidzialnych sznurkach, półprzezroczyste ekrany wyświetlające informacje w nieznanym języku.
Większość kapsuł była pusta, lecz w ostatnich czterech zbiornikach poszukiwacz odnalazł unoszące się ciała. Mężczyzna uśmiechnął się pod nosem.
To właśnie ich szukał.

//Sesja rpg w systemie Numenera. Nie musisz znać świata, ani systemu, by wziąć udział – wszystko wytłumaczę podczas sesji.”

Oko Yrrhedesa

Prowadzący: Jakub ‚Erpegis’ Osiejewski

System: Oko Yrrhedesa

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 11:00

Liczba graczy: 3-8

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#retrogaming #fantasy #oldschool

Ograniczenia wiekowe: Młodsi gracze mile widziani

Opis:

Powrót do przeszłości – tak jest, poprowadzę jeden z pierwszych systemów RPG wydanych w Polsce, autorstwa samego Sapkowskiego, i przygodę, od której system ten bierze swą nazwę. Tajemnicza świątynia, dwie kostki sześcienne i banda poszukiwaczy przygód.

Ostatnia Noc – Bunt Anarchistów

Prowadzący: Rafał Pośnik

System: Wampir Maskarada 5 Edycja

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Piątek 22:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Horror

#(Nie)DlaDzieci #V5 #Berlin by Night #Playtests #WhiteWolf #Wampir

Ograniczenia wiekowe: 18+

Opis:

Rewolucja była niespodzianką dla większości Spokrewnionych w Berlinie. Wszyscy myśleli, że Anarchiści muszą żyć w nędzy, a teraz okazuje się, że Camarilla stała się papierowym tygrysem. Upadek władzy i rozpaczliwa walka o przeżycie to nastrój dzisiejszego Berlina. Wampiry, które były częścią reżimu, podobnie jak wszyscy słudzy tyranów w czasach rewolucji będą musieli stawić czoło konsekwencjom swoich działań. Przypomnij sobie wszystkie historie o dyktatorach i ich współmałżonkach, kiedy obywatele brali na nich odwet – i wiesz, co się wydarzy. To, czy stary reżim przetrwa, zależy od autorefleksji i poczucia winy… oraz od odpowiedzi na pytania młodych wampirów. Bo czy my, Camarilla, naprawdę zasługujemy na przetrwanie?

Ostatni przystanek

Prowadzący: Chimera

System: KURO

Czas trwania: 3 h

DZIEŃ I GODZINA: Niedziela 13:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Nie

Konwencja/typ: Horror

#asianhorror

Ograniczenia wiekowe: 17

Opis:

Sesja wprowadzająca do systemu KURO w klimatach azjatyckiego horroru.

 

Poświęcenie

Prowadzący: Jakub Zapała

System: Dwory Końca Świata

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 15:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#dworykoncaswiata #dziedzictwoimperium #renesans #intryga #romans

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis:

„…Nigdy nie sądziłem, że zapraszając Cię na moje wesele, będę też prosił na mój pogrzeb…”

Te słowa z listu, który trzymasz w ręku, ciągle przykuwają Twój wzrok. Życie i śmierć. Ślubny kobierzec i zimna mogiła. Co znaczą te słowa? Jaką tajemnicę skrywa dawno niewidziany przyjaciel? Pytania i wątpliwości tłuką Ci się po głowie. To dość, by ruszyć na południe ziem Montsegur i odwiedzić znajomego.

 

Próba odwagi

Prowadzący: Marcin „Seji” Segit

System: Metamorphosis Alpha

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 18:00

Liczba graczy: 4-8

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: SF

#rytuał #plemię #wojownicy #eksploracja #oldskul #barbarzyńcy #tajemnice #śmierć

Ograniczenia wiekowe: brak

Opis:

Sesja demonstracyjna w „Metamorphosis Alpha”, pierwszą wydaną grę SF. Na sesji: podróże przez odludzia, odkrywanie nieznanego, pułapki, krwiożercze potwory, starożytne artefakty i pradawne tajemnice. Należycie do prymitywnego plemienia, posługującego się kamiennymi narzędziami. Świat wokół waszej wioski jest dziki, niezbadany i bardzo niebezpieczny.

Dzięki niech będą duchom przodków! Dzisiaj weźmiecie udział w próbie odwagi. Zastanawiacie się, jakie zadania przygotowała dla was starszyzna plemienna. Może zmierzycie się z gromadą niebezpiecznych sykunów lub podstępnymi wilkowcami? A może każą wam przynieść święte przedmioty z kamiennego lasu strzeżonego przez nieśmiertelnego Króla Światła? Jeśli przeżyjecie, dostąpicie zaszczytu zasiadania ze starszyzną przy jednym ognisku i zdobędziecie uznanie plemienia.

 

Sierociniec

Prowadzący: Jacek „Cooperator Veritatis” Radzymiński

System: The End of the World/horror lovecraftowski

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 20:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Horror

#cthulhu

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis:

Po nalocie na Innsmouth dokonanym przez agentów federalnych, dzieci z miasteczka zostały osadzone w odciętym od świata „sierocińcu”. Co jakiś czas przyjeżdżają uczeni z uniwersytetu Miscatonic, aby wykonywać na nich inwazyjne badania. Kiedy ginie jedno z dzieci, zaczynają się niewyjaśnione zjawiska, które przypomną niektórym obiektom o ich bluźnierczym pochodzeniu.

 

Spadek

Prowadzący: Jakub Zapała

System: Dwory Końca Świata

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 10:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#dworykoncaswiasta #dziedzictwoimperium #mrocznefantasy #renesans #zaufanie

Ograniczenia wiekowe: Nie

Opis:

Zostaliście wezwani ze wszystkich krańców Imperium. Nie widzieliście się od lat. Teraz połączy Was na nowo coś, czego się nie spodziewaliście: śmierć. Wezwano Was na odczytanie testamentu. Jurysta zapowiedział, że dla każdego z Was coś się w nim znajdzie. Czy jednak rzeczywistość sprosta Waszym fantazjom? Jest jeden sposób, by to sprawdzić.

Czas otworzyć testament.

 

Spadek

Prowadzący: Jakub Zapała

System: Dwory Końca Świata

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 10:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#dworykoncaswiasta #dziedzictwoimperium #mrocznefantasy #renesans #zaufanie

Ograniczenia wiekowe: Nie

Opis:

Zostaliście wezwani ze wszystkich krańców Imperium. Nie widzieliście się od lat. Teraz połączy Was na nowo coś, czego się nie spodziewaliście: śmierć. Wezwano Was na odczytanie testamentu. Jurysta zapowiedział, że dla każdego z Was coś się w nim znajdzie. Czy jednak rzeczywistość sprosta Waszym fantazjom? Jest jeden sposób, by to sprawdzić.

Czas otworzyć testament.

 

Śmierć na Zamku Fingask

Prowadzący: Derpina

System: Call of Cthulhu (Zew Cthulhu), 6. edycja

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Niedziela 11:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Horror

#śledztwo #horror #samobójstwo #tajemnica

Ograniczenia wiekowe: poniżej 12 roku życia

Opis:
Szkocja, rok 1924. Siódmego lutego Sir John Henderson Stewart zostaje odnaleziony martwy na zamku Fingask, którego był jedynym mieszkańcem. Decyzją koronera jego nagła śmierć poprzez strzał w głowę zostaje zaklasyfikowana jako samobójstwo. Osiem miesięcy później, jeden z jego wierzycieli, John Quiller Rowett, wiesza się w swoim Londyńskim domu, pozostawiając zagadkową notatkę.

Czy aby na pewno przyczyną ich zgonów były problemy finansowe?

Karty postaci przygotowane przez Mistrza Gry.

The Force Awakens

Prowadzący: Andrzej „Andre” Rylski

System: Star Wars na zasadach FFG (Beginner Game: The Force Awakens)

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 15:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Space Opera (Star Wars)

#starwars #wprowadzenie #walka #przetrwanie

Ograniczenia wiekowe: brak

Opis:

Sesja wprowadzająca w zasady systemów RPG w świecie Gwiezdnych Wojen. Rozegramy tzw. Beginner Game, scenariusz z gotowymi postaciami z zestawu Star Wars Beginner Game: The Force Awakens. Znajomość zasad ani świata nie jest w ogóle wymagana – ta sesja jest świetną okazją, aby je poznać. Polecam natomiast obejrzeć VII Epizod Gwiezdnych Wojen „Przebudzenie Mocy” przed grą. Jej akcja toczy się w podobnym czasie i miejscach, jak sceny tego filmu.

 

W karczmie

Prowadzący: Rafał Pośnik

System: 7th Sea druga edycja

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Sobota 10:00

Liczba graczy: 3-5

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy

#Przygoda #7thSea #Piraci #Karczma #(Nie)DlaDzieci

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis:

Każda dobra przygoda powinna zaczynać się w karczmie. W zadymionych pokojach pełnych piwa, ludzi i śmiechu. Tam, gdzie bohaterowie odpoczywają, nabierają sił do dalszych przygód, gdzie zawierają umowy i zawiązują przyjaźnie. Tam, gdzie toczy się prawdziwe życie – w karczmie. Każdy piracki port ma takie miejsce, kryjówkę ludzi, którzy zdecydowali się dołączyć do korsarzy. Tortuga nie jest inna. To największy i najbardziej zuchwały port ludzi morza, który jest solą w oku władców Kastylii. Tutaj, dzisiejszego wieczora, przy blasku pochodni i świec, w towarzystwie dobrego wina i jedzenia,  wśród innych piratów takich jak Wy, zacznie się Wasza nowa przygoda. Być może ostatnia, bo przecież każdy ma jakichś wrogów…

 

Wymiana kulturowa

Prowadzący: Ed

System: Klasyczny Deadlands

Czas trwania: 5 h

DZIEŃ I GODZINA: Piątek 22:00

Liczba graczy: 3-4

Dla początkujących: Nie

Konwencja/typ: Western

#kowboje #kaktusy #akcja #tajemnica #cojones #ayyyytequila

Ograniczenia wiekowe: 18+

Opis:
Nowi przybysze zburzyli spokój pewnego miasteczka w Arizonie – ale w tle kryje się inna, bardziej niepokojąca tajemnica.

Strzelaniny, pojedynki, mroczne tajemnice dziwnego zachodu! Jeśli lubisz sesje w klimacie westernu, zapraszamy!

 

Zwiastun Burzy

Prowadzący: Przemir

System: System: Fate Accelerated (Setting: Fantasy z elementami folkloru słowiańskiego)

Czas trwania: 4 h

DZIEŃ I GODZINA: Piątek 18:00

Liczba graczy: 3-6

Dla początkujących: Tak

Konwencja/typ: Fantasy z elementami folkloru słowiańskiego

#fantasy #fate

Ograniczenia wiekowe: 14+

Opis:
Cudem udało wam się znaleźć schronienie przed burzą. Nienaturalnie silną burzą. I nie wygląda na to, by ta ulewa miała się szybko skończyć – tak jakby ktoś rozgniewał gromowładnego, który włada tą okolicą…

 

Larpy

Area 51

Miejsce: RPG 4

Czas: Sobota 10:00

Prowadzący: Sylwia „Kitsu” Grzędzińska

Lata 50. XX wieku. Na terenie Stanów Zjednoczonych rozbija się niezidentyfikowany obiekt latający. Miejsce katastrofy otacza kordon wojska, a wrak pojazdu zostaje przetransportowany do bazy Air Force Flight Test Center. W trybie natychmiastowym do bazy przylatują prezydent USA, wiceprezydent oraz szef CIA. Są podejrzenia, iż w strefie powietrznej Stanów znaleźli się szpiedzy zza żelaznej kurtyny.

Zasady:

Ostatnia Uczta

Miejsce: RPG 5

Czas: Niedziela 14:00

Prowadzący: Anna Gęślicka i Patryk Stryjewski

Oktawian August, jak dawniej Juliusz Cezar, przekroczył Rubikon. Losy republiki są już przesądzone. U Cycerona ma odbyć się ostatnia uczta, pożegnanie najwybitniejszych senatorów odchodzącej epoki. Czy w obliczu nadciągających upokorzeń, śmierci i utraty majątku wielcy Rzymianie wciąż będą hołdowali ustanowionym przez Cycerona konwenansom i zachowają dobry smak? Czy spróbują oddalić czarne myśli, oddając się najbardziej zwierzęcym uciechom? Larp historyczny, luźno inspirowany autentycznymi wydarzeniami związanymi ze śmiercią Cycerona i zdobyciem władzy przez Oktawiana Augusta. Jego tematyką nie jest jednak starożytna polityka, a spór między zwolennikami dobrego smaku, konwenansów i stylu a rzymskimi hedonistami, ucztującymi w sposób utrwalony w kulturze i popkulturze.

UWAGA: Prosimy graczy o przyniesienie strojów!

Zasady: