Ścigając się z odgłosem grzmotu


Sobota 14:30 – 18:00 Stół 1

System: Conan: Przygody w erze niewyśnionej

Prowadzący: Rafał Pośnik – Avangarda, Mr. Posnik – Blog o Grach RP

Ograniczenia wiekowe: 13+

Triggery: Przemoc, Głód, Wojna, Rasizm, Presja, Brutalność, Graficzne Opisy.

Opis:

„Fort Tuscelan na wschodnim brzegu Czarnej Rzeki…
Tam, w forcie, kończyła się cywilizacja. To nie była pusta fraza.
Fort był rzeczywiście ostatnim przyczółkiem cywilizowanego świata.
To on stanowił symbol dominacji ras hyboryjskich na samym krańcu świata
Najbardziej wysunięty na zachód punkt na mapie znanego świata!”

– „Za Czarną Rzeką” Robert E. Howard.

Noc zapada nad Conajahara, terytorium między Czarną Rzeką i Rzeką Grzmotu. Każdy, kto tu przybył, ma własne powody, aby porzucić bezpieczne schronienie, jakie daje cywilizacja – pokusa złota, żądza włóczęgi lub wyzwanie życia na skraju znanego świata – ale za ten luksus poświęcili część swojej wolności. Teraz służą jako zwiadowcy z Fortu Tuscelan. Ostatni patrol wysłano, aby przeczesał lasy wzdłuż Czarnej Rzeki,.

Wszystko po to, by zdobyć dodatkowe zaopatrzenie dla miejsca, które zwą domem. Ta gra w podchody jest niebezpieczna, zwłaszcza gdy głód zagląda w oczy nie tylko załodze fortu, ale również dzikim Piktom. Każdy może polować na dziką zwierzynę wzdłuż odległego brzegu. Łowy w tej okolicy są dobre, ale niewielu ludzi cywilizowanych zapuszcza się tak daleko. Jeszcze mniej wraca z powrotem do domu. Czasem jednak okoliczności zmuszają nas do robienia rzeczy odważnych, a każdy, kto służy w Fort Tuscelan może nazwać się odważnym.

I zdesperowanym.

,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.